22 Ağustos 2011 Pazartesi

fesbuk adres almak istiyorum




facebook adres almak istiyorum
Türkçe olmasına gerek yok ben size söyleyim türkçesini sırayla.
adınız sonraki adınız soyadınız vs  Email adresinizi yazın  cinsiyet seçiniz  ve doğum gününüzü yazınız.

facebook adresi almak istiyorum üye olma menüsü sayesinde ücretsiz bedavaya  bir şekilde sizin de hesabınız olabilir. Bazı arkadaşlarımız da arkadaş arıyorum diye fesbuk sitesine üye oluyorlarmış :D fesbuk açmak istiyorum diyen bazı arkadaşımız için bu konuyu açma gereği duyduk. Dilerse bundan sonra fesbuk şarkılarını da dilediği kadar dinleyebilir. Facebook  üye olarak zengin arkadaş mı bulursunuz şarkı mı dinlersiniz size kalmış artık.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

fesbuk, fesbuk üyelik, fesbuka nasıl üye olurum, facebuk güncel haberler